メインブログ、サブブログのお知らせを案内します Twitterが趣味でして

らんち☆お知らせ

メインブログとサブブログ更新のお知らせ

INNOCENCE/Avril Lavigne(歌詞付き)

歌詞は

続きはこちらへお進み下さい

Waking up I see that everything is OK

起きたら何もかもが大丈夫って確認するの

The first time in my life and now it's so great

私が生まれた時と今この時が一番って思える

Slowing down I look around and I am so amazed

ゆっくり私の周りを見渡して驚きを覚える

I think about the little things that make life great

そうした小さな事が私達の人生を充実させるんだって想ってる

I wouldn't change a thing about it

私はその姿勢を変えないと思う

This is the best feeling

それが一番持つべき感情だから

This innocence is brilliant

純粋でいれることは素晴らしい事

I hope that it will stay

この状態が続いてくれたらって思ってる

This moment is perfect

今この瞬間は完璧

Please don't go away

どうか なくならないで

I need you now

今あなたが必要なんだよ

And I'll hold on to it

私は持ちこたえてみせるから

Don't you let it pass you by

あなたもこの状態を失わないでいて

I found a place so safe, not a single tear

一粒の涙も流すことのない安全な居場所を見つけれた

The first time in my life and now it's so clear

私が生まれた時と今この時が一番それがはっきりしてる

Feel calm, I belong, I'm so happy here

冷静でいれて、あなたのもので、ここにいれて私とても幸せよ

It's so strong and now I let myself be sincere

この想いはとても強く、私自身を偽りのない人にしてくれる

I wouldn't change a thing about it

私はその姿勢を変えないと思う

This is the best feeling

それが一番持つべき感情だから

It's a state of bliss, you think you're dreaming

それは夢をみてるかのような至福

It's the happiness inside that you're feeling

それは心の中にある幸福

It's so beautiful it makes you wanna cry

それは泣きたくなるほど美しい事

It's a state of bliss, you think you're dreaming

それは夢をみてるかのような至福

It's the happiness inside that you're feeling

それは心の中にある幸福

It's so beautiful it makes you wanna cry

それは泣きたくなるほど美しい事

It's so beautiful it makes you wanna cry

そう、美しい事、泣きたくなるほど

This moment is perfect

今この瞬間は完璧

Please don't go away

どうか なくならないで

I need you now

今あなたが必要なんだよ

And I'll hold on to it

私は持ちこたえてみせるから

Don't you let it pass you by

あなたもこの状態を失わないでいて

Avril Lavigne mp3

The Best Damn Thing(INNOCENCE収録)

Avril Lavigne CD

ベスト・ダム・シング(INNOCENCE収録)